Acasă Stiri Tehnologie Microsoft a cumpărat Activision Blizzard pentru suma de 69 de miliarde de...

Microsoft a cumpărat Activision Blizzard pentru suma de 69 de miliarde de dolari!

209
0
microsoft-activision-blizzard

Microsoft a anunțat vineri că a încheiat tranzacția de preluare a gigantului Activision Blizzard pentru suma de 69 de miliarde de dolari, depășind obstacole importante de reglementare din Marea Britanie și Statele Unite și semnalând că giganții industriei tehnologice sunt încă liberi să-și folosească resursele financiare pentru a deveni și mai mari. După anunțul încheierii tranzacției, CEO-ul Activision Blizzard, Bobby Kotick, a confirmat într-o scrisoare adresată personalului că va demisiona la sfârșitul anului 2023.

Există totuși o condiție cheie pentru încheierea afacerii: drepturile de cloud gaming din afara Spațiului Economic European vor fi vândute către Ubisoft, companie franceză de jocuri prezentă și în România, informează mobilissimo.ro. Dar, în timp ce s-a făcut o concesiune, Microsoft va controla acum jocuri precum Call of Duty, World of Warcraft și Candy Crush, care vor aduce companiei venituri uriașe.

Acest lucru reiese din comunicatul emis de către CMA:

CMA a decis să acorde Microsoft Corporation (Microsoft) consimțământul pentru achiziționarea Activision Blizzard, Inc. (Activision) (părțile), cu excepția drepturilor de streaming în cloud ale Activision din afara Spațiului Economic European (SEE) (fuziunea), sub condiția ca vânzarea drepturilor de streaming în cloud ale Activision să se finalizeze înainte de finalizarea fuziunii”.

Jocurile legendare, experienţele imersive și expertiza vor accelera evoluția diviziei de gaming a companiei Microsoft pe dispozitive mobile, PC, consolă și în cloud.

Aproape 95% dintre gamerii de la nivel global, utilizează dispozitive mobile pentru a se juca şi, în acest context, Microsoft și Activision Blizzard îşi propun să dezvolte noi soluţii care să le permită oamenilor accesul la jocuri precum „Halo” și „Warcraft” de oriunde doresc. În plus, datorită unor produse precum „Candy Crush”, divizia de jocuri pentru dispozitive mobile de la nivelul Activision Blizzard are o prezenţă semnificativă pe piaţă şi poate reprezenta pentru Microsoft o oportunitate importantă de a se dezvolta pe acest segment care evoluează foarte repede.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.