Mai mulți utilizatori au distribuit imagini cu o fisură apărută în geamul frontal al Apple Vision Pro, care apare fără niciun motiv. Apple Vision Pro este un produs construit cu precizie, fără colțuri și piese personalizate de jur împrejur. Geamul frontal este o singură foaie tăiată pentru a acționa ca lentilă pentru camerele de urmărire.
O astfel de inginerie precisă nu lasă prea mult loc pentru toleranță sau eroare, ceea ce poate fi cauza din spatele unui număr limitat de rapoarte despre crăpăturile din geamul de acoperire. Însă tot mai mulți utilizatori împărtășesc imagini similare cu sticlă tăiată în zona nasului.
Reparația costă 800 de dolari
Zona nasului unde apare crăpătura pare a fi zona cea mai sensibilă. Celor cu problema, care au vorbit la Apple, li s-a spus să plătească prin AppleCare 300 USD pentru o reparație. Fără AppleCare, o reparație a geamului ar costa 800 USD. Apple dă vina pe utilizatori, spunând că respectiva crăpătură apare din vina lor, pentru că nu au mânuit Apple Vision Pro corespunzător. Oare așa să fie?
De obicei, un eșantion atât de mic nu ar justifica generalizarea problemei asupra Apple Vision Pro, dar fisura care apare în mod similar la tot mai multe perechi de chelari Apple Vision Pro ar putea ridica semne de întrebare. Este posibil ca un număr mic de dispozitive să fi trecut de inspecție, dar acestea sunt doar speculații în acest moment.
Apple nu a comentat situația și probabil că nu o va face dacă nu vor apărea tot mai multe astfel de probleme. Cel mai bun mod de acțiune este să apelați asistența Apple și să cereți ca cazul să fie escaladat pentru examinare cu privire la un potențial defect al dispozitivului.
Documentarea exactă a ceea ce ați făcut înainte de apariția fisurii și partajarea acestuia va ajută. Dacă respectiva fisură a sticlei de acoperire este o problemă larg răspândită sau un defect inerent, Apple ar putea crea un program special pentru a o repara, scrie appleinsider.ro.